Úvodní stránka | Přihlásit se | Registrace | Obchodní podmínky | Reklamační řád | Kontakty | Nákupní košík |
VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, V SOUČASNÉ DOBĚ JSME NUCENI POZASTAVIT TENTO OBCHOD (AKTUÁLNĚ DODÁVÁME JEN TONERY A CARTRIDGE DO TISKÁREN A KOPÍREK). |
|
Obchodní podmínkyProvozovatel internetového obchodu a přímý dovozce značky Ulefone pro ČR Libor Ptáček IĆ: 86999800 Odpovědná osoba: Libor Ptáček
Objednávky Veškeré informace, které Kupující sděluje při objednávce provozovateli e-shopu, společnosti Libor Ptáček slouží pouze pro účely identifikace Kupujícího při nákupu a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasí Kupující s tím, že mu budou zasílány nabídkové e-mailů z internetového obchodu firmy Libor Ptáček, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.
Příjem a vyřízení objednávky Objednávka Kupujícího je návrhem Kupní smlouvy a samotná Kupní smlouva je uzavřena doručení závazného souhlasu Kupujícího i Prodávajícího s tímto návrhem, tedy závazným potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. Tímto okamžikem vzniká mezi Kupujícím a prodávajícím smluvní vztah, tedy vzájemná práva a povinnosti.
Storno objednávky Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
Druhy dopravy Osobní odběr Doručovací službou PPL nebo DPD Poznámka:
Záruka V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná datem uvedeným na dokladu. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.
Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s Kupní smlouvou (dále jen „rozpor s Kupní smlouvou“), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího Kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od Kupní smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s Kupní smlouvou věděl nebo rozpor s Kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s Kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Právo Kupujícího odstoupit od Kupní smlouvy Pokud je Kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má Kupující v souladu s § 53 odst. 7 Občanského zákoníku právo odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě Kupující kontaktuje Prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od Kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od Kupní smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být, s přihlédnutím na okolnosti, prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.
Právo na odstoupení od Kupní smlouvy Kupující nemá, v případě smluv: na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
Doručení a dodací podmínky Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků.
Jak postupovat při vracení zboží: Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
Jak zásilku připravit: Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 10 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).
Nedostupné zboží a neplné údaje: Kupující souhlasí s tím, že nárok na zboží za cenu a dle specifikací v internetovém obchodu kupujícímu vzniká až po potvrzení objednávky prodávajícím. Pokud by došlo např. ke změně ceny nebo dostupnosti zboží, je prodávající oprávněn zboží nedodat. Pokud byla v takovém případě již odeslána platba na účet prodávajícího, prodávají odešle částku zpět na účet kupujícího.
Způsoby úhrady Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat při výběru dopravy. předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti přepravci osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru. NAŠÍM CÍLEM JE VAŠE SPOKOJENOST |
www.atoner.cz, Mobil: +420 608 047, E-mail: info@atoner.cz, obchod@atoner.cz |